Friday, September 30, 2011

malam yang.............

salam satu malaysia


hurm ..
malam yang sangat tension ..
mase memikirkan masa depan .
memang niat mereka baik untuk menentukan mase depan aku .
tapi satu yang aku harap .
please kali ini dengan naluri hati aku .
aku tahu aku tak pandai macam budak-budak lain ..
mereka berpelajaran .. belajar pandai ..
aku ape yang ada ?
berilah aku peluang sekali lagi untuk aku membuktikan kemampuan aku .
bagi aku habiskan pengajian aku 1 tahun lagi .
ini sahaja yang aku mintak .
selepas ini aku tak kisah if nak apply universiti-universiti .
aku perlukan sijil ini untuk aku pergi ke peringkat yang lebih tinggi .


*gambar di ambil di google .

if mereka membenarkan aku untuk aku meneruskan cita-cita dan impian aku ,
aku berjanji akan belajar bersungguh-sungguh dan menjaga nama baik keluarga .
aku nak bawak mama dan babah ke konvokesyen aku nanti . nak memegang segulung sijil dan itu lah harapan aku
.

aku jugak ingin menjadi seperti .



aku jugak punyai impian seperti remaja-remaja yang lain yang inginkan kejayaan buat diri mereka dan mase depan mereka .
akhir kata dari ku aku memohon seribu kerestuan dari mama dan babah untuk meneruskan pelajarkan dan meneruskan cita-cita aku ini .


p/s : ya allah aku memohon pada mu ya allah kau bukak lah pintu hati mama dan babah untuk aku terus berada di sini ya allah . ameenn"



4.30am
1/10/2011

No comments: