Monday, September 19, 2011

cuti panjang sudah habis



salam 1 malaysia semua

...
salam perkenalan pada yang baru follow my blog (itu pun kalau ada yAng nak follow ) ...
cuti panjang aku dalam dunia blogger sudah habis ...
so sekarang masa untuk aku mencatat/menulis/mencerita kembali ...
walaupun aku dah lama buat blog tapi aku masih baru dalam dunia blog ni ..
if ada salah dan silap ingin aku meminta pentujuk daripada otai-otai blogger ni ...
rasenye "better" aku mulakan catatan aku pada kali ini dengan "men'introduce" "my self" okay ..
nama aku muhd hayyun fikri .. kowang boleh panggil aku "fikri" ..
aku asal segamat johor ...berumur 19tahun .. lahir padA 17 julai 1992 ...
aku masih stdy dekat gombak ambil couse IT but dalam mase ni masih bercuti panjang kerana keadaan tidak mengizinkan ..
hurm ... kalau ada ape-ape yang ingin kowang bertanye lagi .. just komen k ...
i.allah aku akan jawab .. :)

wasalam ...
20/9/20 11
1.54AM



                                                               

No comments: