Monday, September 26, 2011

hari terakhir sudah

salam 1 malaysia semua .

entri ini update di kuala lumpur .
sudah pulang ke negeri asal sudah ..
pagi ini(25/9/2011) bangun agak lewat sikit pukul 7.30am . bangun-bangun je lepak dekat hall rumah . borak-borak dan pukul 8.00am siap-siap untuk bersarapan di rumah paklong wazir. borak-borak dengan paklong maklong dan pengatin nye sekali ( nur dan hapis ) .
dan pukul 10.15am kami chekout dari homestay dan ke rumah paklong untuk bersalaman dengan paklong dan ambil maklong untuk ker kedai kopok lekor yang sedap di sini sedap ke.. .. dan selepas tu pergi jalan-jalan ke pasar payang ..
aku tak beli pape pon sebab tak nampak bende menarik yang nak di beli .
lepas tu kami gerak pulak ke balai polis marchang .. untuk jumpe banduan abe polis .. norman nurhalim . ngee ... makin kurus pulak mamat ni . agak tak makan ke ... mana kata aku gemuk .. sudah tentu la man . tengah cube nak tuffkan badan ni .. haha .. jangan ketawa ea .. tapi sayang boleh lupe pulak nak snap picture dengan abe polis kite . dan selepas lepak dengan man tu kami semua ke rantau abang . ingatkan nak tengok penyu berteloq tapi takdaq pulak .. hampa sekali .lepak-lepak sekejap kat pantai . air agak bahaya kat situ . tapi tak secantik kan teluk cempedak punye pantai lah .
dan teruskan perjalanan kami . dalam pukul 7lebih tu kami singgah kejap kat kuantan untuk makan . dan teruskan perjalanan kami . dalam pukul 11pm baru keluar lebuhraya karak . lame nye perjalanan kami , dalam pukul 11.30pm baru sampai putrajaya .
dan balik tu fikirkan nak update blog dan usha-usha jap blog kawan-kawan tapi boleh tertidur tanpa menshutdown laptop dan semalamam laptop tak off ..
hehe ..

p/s : teringin nak belajar dekat-dekat tepi laut mesti best

No comments: