Thursday, October 20, 2011

kini hatiku telah di miliki sekali lagi ..

salam satu malaysia
alhamdulilah kali ini hati aku telah di miliki lagi ..
dan insyallah ini jodoh terakhir ku ..
doakan kami berbahgia hingga ke syurga ok ..
okay aku perkenalkan puteri aku buat semua okay .
name nye NOR FARHANA WAHIDAH
berasal daripada kuantan pahang . berumur 19 tahun pada 11.11.2011 ini ..
kami berkenalan pada 28march2010 dan pernah bercouple lebih kurang pada bulan april . Dan sayangnye hubungan kami tidak berpanjangan kerana kesilapan diri aku sendiri . Dan selepas kami putus tu kami tidak bermusuh bahkan kami menjadi seorang teman baik .Tapi dulu selepas aku putus dengan dia aku ada pesan kat dia " kalau ada jodoh tak kemana " . alhamdulilah mungkin kini jodoh kami . lupa pulak nak bagitahu kami kenal di international islamic collage . kami satu kolej . tapi berlainan couse . dia ambil bidang jurusan Diploma In Islamic Early Childhood Education , atau bahasa melayu nye pendidikan islam awal kanak-kanak . sekarang dia semester 6 kot .. hehe .. aku sendiri lupa . padahal sama semester dengan dia . dan pada tarikh 17oktbr 2011 pada jam 1.00am .. terbaik .. bersamaan dengan tarikh ulangtahun
KAKAK cikinet ini jelah hadiah daripada kamu untuk kakak yea .
kenapa aku terima dia
ek ? itu biar jelah aku je yang simpan mengapa dan kenapa aku memilih dia sebagai teman hidup aku . Di blog dia selalu menulis tentang aku last catatan dia mengenai aku time aku meninggalkan bukit lela di entri ini I really appreciate dia juga selalu mengingatkan aku untuk sentiase mengikut perintah allah iaitu untuk bersolat . hobi kami juga sama aku suka nyanyi dan dia pun suke . banyak lagi sebenarnya . tapi yang lain itu biarlah menjadi rahsia untuk diri aku sendiri . aku harap kali ini aku dapat bahagiakan dia . dan aku tak melakukan kesilapan aku yang dulu . i hope so . aku sentiase akan bagi semangat kat dia untuk terus kan pelajaran kadang-kadang aku bising kat dia untuk kebaikan dia jugak ... cume satu je aku risau mengenai family dia . dapat ke family dia acept aku . dengan keadaan aku , tiada pelajaran , macam-macam penyakit ini . biar lah keadaan & masa je yang menentukan ia .
kami juga pernah bergaduh hampir sebulan kot kami lost cotact . ini semua gara-gara blablablabla mulanye aku sendiri tak tahu tapi aku korek daripada adam thkxx bro bagitahu aku tak sangke jugak rupanye sebab tu dia tak nak keluar dengan aku . hehe .. awak suke buat lawak kan .. sudah yea pasal ini .
NOR FARHANA WAHIDAH SELAMAT DATANG KE HATI DUNIA MUHD HAYYUN FIKRI :)
aku juga harapkan doa dari kalian semua agar hubungan kami berpanjangan :)

* time kami overnyte tarikh ? abaikan


* tarikh abaikan

* bersama isteriku elda dan isteriku NOR FARHANA WAHIDAH dan anak-anak kami . sangat perasan

2.09am
21/10/2011

2 comments: