Sunday, November 27, 2011

lama tak update!

assalamulaikum

lama gile rasenya tak update blog ..
sebab takde menarik pon yang belaku kat aku ..
sebab hari-hari aku lalui/buat benda yang sama ..
sejak tak study sejak duduk rumah ni serius aku sangat bosan ..
nak kerja ? sure lah mama tak bagi kan .. lagi-lagi bulan jan nanti dah stay kat putrajaya .
babah dapat kontrak kat sana .. kerja dengan babah je lah ..
seriuslah aku bukan tanak kerja tu tapi tolong lah faham ape yang aku minat .. aku tak minat busnes minat aku hanya pada it .. kawan-kawan aku bagi aku galakan untuk teruskan bisns ni .. meraka kata mula-mula memang susah untuk terima tapi lama-lama pasti boleh punye . hurm aku cube lah dulu untuk 2 3 bulan .. kalau okay aku teruskan kalau tak boleh sorry to say lah yea ..




hurmm apee lagi ek aku ni borak kat sini ?
banyak sangat benda yang dah berubah sekarang ni .
aku rase tak perlu lah aku cerita kan . cume kadang-kadang aku happy dengan perubahan ini . tapi kadang-kadang aku tersiksa ..



aku pelik lah .. kenapa manusia sekarang ni banyak yang "talam dua muka" depan cakap lain belakang cakap lain .. tak boleh ke jujur je ? menyampah pulak aku dengan orang yang macam ni lah ..




boleh tak kalau aku nak cakap yang aku rindukan kawan-kawan aku ..
mana mereka bila aku perlukan mereka ? mereka akan cari aku bila mereka susah je ? bila aku susah ? bila mereka tengah happy2 ? mana mereka ?
serius weyh aku penat nak jage hati orang .. aku ashik jage hati orang .. hati aku macam mana ? siape yang nak jage hati aku ? aku tak geti lah weyh nak pentingkan diri sendiri . dah banyak kali aku cube . tapi tak mampu .. aku tak mampu nak pentingkan diri sendiri .




aku tak pernah jumpe kawan yang betul-betul ikhlas kawan dengan aku.. mereka semua kawan dengan aku mesti bersebab .. kadang-kadang aku je terhegeh-hegeh nak kawan dengan diaa .. tapi dia ? langsung tak kan .. kenapa lah aku tak pernah temui kawan yang betul-betul ikhlas nak kawan dengan aku ?




aku kalau dapat kawan pun hanye seketika .. hanya seketika sahaja aku mengenali ape itu kawan .. ibrat kita masuk then basuh kuali esok masak yang lain .. macam kawan .. hari ni kite kawan , esok kita dah cari kawan baru .. aku tak kisah weyh kalau kau nak cari kawan baru tapi kawan lama tak payah lah buang . aku if ada kawan baru pun serius kawan lama aku tak pernah buang lah weyh ..




tapi maybe aku bukan kawan yang baik tok kaw .. sebab tu lah ko buat aku macam ni kan .. takpe lah .. aku mintak maaf lah sebab tak dapat jadi kawan yang baik kat ko k ..


maaf again

luahan hati
muhd hayyun fikri
3.56am
28/11/2011

No comments: