Friday, December 2, 2011

hati panas!


Bismillahirrahmanirrahim

aku pelik lah kalau ada manusia yang macam ni ..
yang tak boleh tengok kesenangan & kebahagian orang lain .
cukup-cukup lah musuh aku yang ada jangan lah kaw nak menambahkannye lagi
ape sebenarnye yang kau nak dari aku ek ?
kaw sakit hati tengok aku kawan dengan dia ?
apee motif kaw nak buat citew bagai semua tu ?
kaw sape weyh ?
nak tentukan siape musuh aku sape kawan aku ?
mungkin sebelum ni kaw tengok aku jenis yang baik + lemah kaw nak buat aku macam ni ?
kaw silap lah weyh .. lemah-lemah aku sekali pon akan jadi kuat sebab persahabatan ..
persahabatan aku lebih penting lah weyh daripada perempuan macam kaw ..
aku pelik kenapa kaw di lahirkan di dunia menjadi perempuan ?
mengapa kaw suke merosakan hubungan persahabatan ?
cukup-cukup lah selama aku kawan dengan kaw aku terseksa weyh ..
dulu bila aku mula couple dengan farhana pun kaw mula nak rosakkan hubungan kami dengan mengada-adakan cerita mengatakan aku dah kawen lah ada anak lah ..
sangat kelakar lah weyh .. if betul aku dah kawen dah ade anak buktikan lah weyh .. jangan cakap ikot sedap badan je .. if kaw cakap pasal ni pon pada orang lain orang lain boleh gelak lah weyh .. now i age 19years old . kaw kata aku ada anak aku ada bini aku dah kawin .. agak-agak lah weyh .. aku kawen umur bapee .. kadang-kadang perangai kaw ni buat aku tergelak lah weyh .. tp so kay lah .. ak nak ucapkan time kasih kat kaw. sebab kaw sudi tahan dengan perangai aku dulu kan .. and satu lagi aku harap sudah-sudah lah kucar kacir kan hidup akuu ni . aku dah PENAT .. tolong yea .. dan buat pengetahuan kaw aku tak pernah marah kaw sebab kalau aku marah kaw aku akan benci kaw .. aku tanak lah kumpul dosa malah kumpul musuh jugak .. dosa aku yang aku buat ni tak terampun lagi nak tambah dosa baru .. sory to say olah kalau aku cakap kalau peragai kaw terus macam ni akan membuatkan semua orang benci kat kaw .. hurm ..
Alhamdulillah siap satu entri

selamat malam all ..


luahan rasa
muhd hayyun fikri
3.05am
3/12/2011

2 comments:

Si Single said...

erk..mulut org mmg kite xley jangke bro..lek k..sabaaa

fikri said...

hurm ..
betul tu beb ..
cume aku dah byk bersabar jer ..
hurmm