Monday, February 28, 2011

very sad

Assalamulaikum...
tibe-tibe aku terpk macam mana lah bila aku dah habis nanti kat sini..
sume runtin harian akun akan berubah ..
kalau dulu mase aku sekolah 50% aku dengan kawan-kawan dan 50% aku dengan keluarga aku..
tapi aku sekarang kat sini 100% dengan kawan-kawan...
kat sini lah aku rasa bahagia...dan kalau aku ada masalah aku akan cerita kat kawan aku adam...hmmm...walaupun aku baru lagi kenal dengan dia tapi alhamdulilah kami sekepala...kami selalu bersama...agak 24 jam kami bersama...aku pergi kolej,makan,borak-borak sembang dan semua nya aku cite kat dia..
lepas ini kalau aku dah takde lagi kat sini adam nak lakukan semua tu dengan siape?
huh...
sape nak bawak aku naik motor lagii...
aku dengan dia dah macam family kot
arhhhhh..
so toucing seyh...
hmmm...
nanti lepas aku habis semua tu akan berubah....
ingat lagi ke dier kat aku?
hmmmm...
=(

No comments: